korngatansexton.blogg.se

Vår dagbok om bygget av Prio Två från Eksjöhus!

Inredning

Publicerad 2016-10-22 20:34:00 i Allmänt,

Tänk vad det lilla kan göra! Det har varit hemskt mycket fix ute de 5 första månaderna i huset men nu är hösten här och det är dax att krypa inomhus. 
Sakta men säkert börjar vi boa in oss :)
 
Vår fantastiskt fina inflyttningspresent vi fått från min bästa vän och granne med familj kom upp i veckan ♡
 
 
Kaminen kommer dröja så ljuslyktor, också från grannen,får pryda vägen så länge
 
Äntligen är gamla lampan från köket i lägenheten utbytt mot en ny från Ikea 😊
 
 

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2016-10-24 10:54:37

Hejsan

Grattis till ert nya hus. Det ser jättefint ut. Jag och min ska snart börja bygga vårt prio2. Jag hittade hit till din blogg då jag letade efter andra lösningar till köket än de som ingår från början. Gillar inte bardisken i köket utan vill ha en köksö. Tycker att ni hittade en jättefin lösning. La ni till skåp bara eller vilka ändringar gjorde ni? jätte tacksam för svar. Malin

Svar: Hej! Ja bio sänkte ned "bardisken" och la till skåp på baksidan. Skåpen är 40 cm djupa överskåp. Vi har dessutom utökat bänkskivan med 10 cm på kortsidan :)
Sofia och Mattias Hedström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia och Mattias Hedström

Vi bor i Östhammar och bygger ett Prio två från Eksjöhus. Planen är 1:a husleverans 18/11 och slutbesiktning 28/4.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela