korngatansexton.blogg.se

Vår dagbok om bygget av Prio Två från Eksjöhus!

Utan el försmäktar vi!

Publicerad 2016-04-06 22:54:00 i Allmänt,

Inte riktigt men nästan,  haha!
Det är lite bloggtorka här i och med att det inte är någon och jobbar i vårat hus just nu. Det är elektrikerna som inväntas men de kommer på måndag och färdigställer! 
 
Så länge har jag roat mig med en tripp till Ullared och jösses så mycket fint dom har! Speciellt i belysningsväg,  jag fick med mig två taklampor från by Rydéns tänkta till kök (Newark) och lilla allrummet (Flower ball).
 

Kommentarer

Postat av: Johanna

Publicerad 2016-04-07 20:44:53

Det är så roligt med lampor och vilka snygga lampor du/ni valt 😊. Jag väntar spänt på era bilder nu 👍

Svar: Haha, här är det jag som väljer 😉Finns sååå mycket fint att välja mellan, vi har ju inga spottar i fönstren så blir lite mer lampshopping sen 😁
Sofia och Mattias Hedström

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sofia och Mattias Hedström

Vi bor i Östhammar och bygger ett Prio två från Eksjöhus. Planen är 1:a husleverans 18/11 och slutbesiktning 28/4.

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela